تایگر وودز از تصادف اتومبیل در مسابقات قهرمانی PNC در اورلاندو، فلوریدا بازمی گردد


اورلاندو، فلوریدا – تایگر وودز هفته آینده برای یک تورنمنت 1 میلیون دلاری به گلف باز می گردد و با پسرش چارلی بازی می کند.

وودز پس از آسیب جدی از ناحیه پا در یک تصادف رانندگی در ماه فوریه، در زمین گلف بازی نکرد.

Father’s اواخر این ماه در مسابقات قهرمانی PNC در باشگاه گلف Ritz-Carlton، Orlando، Grand Lakes بازی خواهد کرد و در سال 2020 به مقام هفتم رسید.

وودز روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: «اگرچه سال سخت و طولانی بود، اما بسیار هیجان‌زده هستم که آن را با پسرم چارلی در مسابقات قهرمانی PNC به پایان برسانم».

وودز افزود: “من به عنوان یک پدر بازی می کنم، نمی توانم بیشتر از این هیجان زده و افتخار کنم.”

مخاطب تایگر وودز می گوید تصادف فوریه را به خاطر نمی آورد، با برنامه کامل بازی نمی کند!

در مصاحبه ای اختصاصی با Golf Digest در اواخر نوامبر، وودز برای اولین بار پس از تصادف در ماه فوریه، علناً در مورد آینده گلف خود صحبت کرد و گفت که روزهای او به عنوان یک گلف باز تمام وقت به پایان رسیده است.

وودز به مصاحبه‌گر هنی کویاک ​​گفت: «فکر می‌کنم این واقع‌بینانه است که یک روز تور را اجرا کنیم، نه تمام وقت، نه دوباره، اما انتخاب کنید، درست مانند آقای (بن) هوگان.
“انتخاب کنید، چند رویداد را در سال انتخاب کنید، با آن بازی می کنید. شما روی آن تمرین می کنید، برای آن آماده می شوید. و تو بازی میکنی فکر می کنم از این به بعد باید اینطور بازی کنم.»

مسابقات قهرمانی PNC شامل 20 قهرمان اصلی و بستگان آنها می شود که با بودجه کلی 1,085,000 دلار در یک تورنمنت 36 روزه دو روزه برای جایزه Willie Park Trophy رقابت می کنند.
مسابقات 2020 توسط جاستین توماس و پدرش مایک برنده شد.

آلستر جانستون، مدیرعامل IMG، مدیر اجرایی مسابقات، گفت: “خوشحالم که اعلام کنم تایگر و چارلی وودز در مسابقات قهرمانی PNC 2021 با هم رقابت خواهند کرد.”

“ما برای مدت طولانی با تایگر و تیم او در تماس بودیم، خوشحالیم که او اکنون تصمیم گرفته است در مسابقات قهرمانی PNC به گلف رقابتی بازگردد.”
مسابقات قهرمانی PNC در باشگاه گلف Ritz-Carlton Orlando، Grande Lakes، 16-19 دسامبر برگزار می شود.

(The-CNN-Wire & 2021 Cable News Network, Inc., Time Warner. کلیه حقوق محفوظ است.)