پلتفرمها قوانین ایران را نپذیرند، فیلتر میشوند؟

فضای ابری ایرانی تبلیغات: در ابتدای راه باید مشتریان شما را بشناسند، با تبلیغات و روشهای دیجیتال مارکتینگ مانند حضور در شبکه های اجتماعی میتوانید با هزینه کمتری به مخاطبان زیادی معرفی و شوید. روی بلاک چین اتریوم و اسمارت چین فعال است، از تمام کیفپولهایی که از این شبکه پشتیبانی میکنند میتوان استفاده کرد. برخی از افراد سعی میکنند از طرق مختلف در این پلتفرمهای خرید ارز دیجیتال، معاملات خود را انجام دهند اما باید توجه داشته باشند که در صورت افشا شدن هویت آنها، صرافیهای خارجی حق فریز کردن دارایی کاربران را دارند و میتوانند حساب آنها را بلوکه کنند. آنها با انتقاد از این حرکت زارعپور، وی را به جانبداری از برخی شبکههای اجتماعی خاص متهم کردند. با این حال به نظر میرسد که حتی با بسترسازی برای کوچ اجباری کاربران به پلتفرمهای داخلی از طریق حذف رقبا نیز این پلتفرمها در جلب رضایت سرویسدهندگان داخلی چندان موفق نبوده و حالا وزیر ارتباطات را به تبلیغ برای برخی پلتفرمهای خاص متهم میکنند. به نقل از دنیای اقتصاد، در همین راستا این وزارتخانه به تازگی اعلام کرده است که تعداد کاربران فعال روزانه این پلتفرمها از مرز ۱۵ میلیون نفر عبور کرده و اکنون ترافیکی در حدود یک ترابیت بر ثانیه از این سکوها وجود شبکه دارد.

فضای ابری ایرانی با ساخت سایت و اپلیکیشنی مانند آچاره و بایا، می توانید به معرفی هر آنچه در شهرتان وجود دارد بپردازید و کسب درآمد کنید. بعد از آن تاریخ، قیمت این ارز تا به امروز (۲۹ آوریل ۲۰۲۲) پایینتر از آن قرار دارد. این ارز دیجیتال به رشد صعودی خود ادامه داد تا در ۲۶ نوامبر ۲۰۲۲ به بالاترین قیمت خود معادل ۰.۸۳ دلار رسید. حدادی همچنین در پیام ویدئویی خود اظهار کرد که در حال حاضر از ۵۵ میلیون کاربر دیجیتال کشور، ۵۰ میلیون را داریم و تعداد کاربر فعال این سوپراپلیکیشن در ماه حدود ۳۵میلیون نفر است. با مطالعه راجع به تاریخچهی بسیاری از کارآفرینها و استارت آپها به این نتیجه خواهید رسید که با داشتن ایدههای ناب و تلاش به هدفتان خواهید رسید. دبیر ستاد فناوریهای نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه این بازدید به نوآوری و ایدهای مبتکرانه در حوزه فیلمسازی و سینما توسط شرکت خلاق الهام فیلم اشاره کرد و گفت: با توجه به نو بودن این ایده مه ضمن خلق ارزش افزوده بالا منجر به کسب یک تکنولوژی برای کشور وسینمای ایران شده که ضمن انجام با کیفیت و سرعت بالای تولید فیلم در سینما و تلویزیون ایران منجر به کاهش هزینههای تولید فیلم برای یک تهیه کننده میشود.

پلتفرم های داخلی

اطمینان دارم که در آیندهای نزدیک از این پلتفرم استقبال بسیار شایانی توسط فیلمسازان صورت بگیرد و امیدوارم که ماحصل سالها تلاش این گروه خلاق وخوشفکر که به آماده سازی و آموزش نیروی متخصص صنعت سینما و همچنین استفاده از نرم افزارهای شبیه سازی در ساخت و تولید فیلم و محتوای فضاهای مجازی منجر شده مورد توجه بیش از پیش سینماگران کشورمان قرار گیرد. KuCoin دارای بیش از ۵ میلیون کاربر ثبتشده از بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه است و در کشورهایی مانند کره جنوبی، ژاپن، اسپانیا، ایتالیا، ویتنام، ترکیه، روسیه، هند و دیگر مناطق محبوب است. در گذشته، شرکت های دانش بنیان صنعتی به مجموعه از شرکت هایی گفته می شد که عمر فعالیت آن ها بیش از سه سال چرا بهتر است از sso بومی و ایرانی استفاده کنیم؟ بود. نقشه نشان میدهد که تیم توسعه دهنده گالا، اهداف زیادی را برای آن در نظر گرفتهاند. مطابق ماده 1 قانون حمایت از شرکتها و مؤسسات دانشبنیان و تجاریسازی نوآوریها و اختراعات، شرکتها و مؤسسات دانشبنیان شرکت یا مؤسسه خصوصی یا تعاونی است که به منظور همافزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانشمحور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری) و تجاریسازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوریهای برتر و با ارزش افزوده فراوان بهویژه در تولید نرمافزارهای مربوط تشکیل میشود.«دانشبنیان» یک اصطلاح کاربردی پیرامون اعطای یک مجوز یا گواهینامه است که این امر توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکتهای دانشبنیان تحت نظر معاونت علمی ریاست جمهوری طی فرآیند ارزیابی برای یک شرکت یا مؤسسه بر اساس محصولات و خدمات آن شرکت صادر میگردد.باید توجه داشت در قانون، قالب جدیدی به نام شرکت دانشبنیان برای ثبت شرکتها به وجود نیامده است و در واقع قالبهای اصلی برای ثبت شرکتها همان است که در ماده 20 قانون تجارت به آنها اشاره شده است، که معروفترین آنها شرکت سهامی و با مسئولیت محدود است. ​&;&;​​​!

به عنوان مثال، یک پلتفرم که نویسندگان آزاد را با شرکتها و اپراتورهای پلتفرم که به دنبال خدمات تولید محتوا هستند، متصل میکند. “ضد”، برنامهای جدید از سعید ابوطالب است که در حال ضبط و تصویربرداری است. یکی دیگر از ادعاهای مطرح شده در زمینه استقبال کاربران از پلتفرمهای داخلی، آمارهایی بود که احمد حدادی، مدیرعامل جدید روبیکا در توصیف فعالیت کاربران در این پلتفرم اعلام کرد. در مدت اخیر، روبیکا به عنوان پلتفرمی که همکاری نزدیکی با برنامهسازان صداوسیما دارد، نقش فعالی در سامانههای رایگیری از کاربران در مسابقات ایفا میکرد و از طرفی با در نظر گرفتن جوایز مختلف از جمله خودرو، کاربران را به نصب تشویق میکرد. از طرف دیگر نقشه راه این ارز نیز شفاف نیست و از نظر افراد متخصص در این حوزه دارای ابهاماتی است که باید برطرف شود. کارشناسان منتقد ادعای روبیکا معتقدند که بخش زیادی از عضویت انجام شده در این پلتفرم از این طریق و به بهانه بهرهمندی از جوایز و شرکت در قرعهکشیها بوده و لزوما ثبتنام در روبیکا، به معنای اضافه شدن یک کاربر که از این پلتفرم برای پیشبرد ارتباطات دیجیتال خود استفاده میکند، نیست.