دمپر آتش؛ راه حلی ساده برای مشکلی بزرگ همشهری آنلاین

دمپر انفجار - ✔️ قیمت - ساخت - مشخصات - پخش نیرو سپهر مهار اگر قرار باشد دریچه بازدید کناف بصورتِ “پیچ ازرو” نصب شود باید قبل از مرحله ی رنگ کاری، به تعداد متناسب با ابعاد دریچه بازدید کناف روی نمای فریمِ دریچه بازدید کناف جای پیچ ایجاد کرد، ولی اگر قرارباشد دریچه بازدید کناف بصورت “پیچ ازتو یا پیچ مخفی” نصب شود نیازی به ایجاد جای پیچ روی نمای فریمِ دریچه بازدید کناف نیست و با ایجاد جای پیچ در قسمت داخلیِ فریم دریچه بازدید کناف می توان امکانِ نصب را برای نصاب فراهم آورد. برای اینکه بتوان در حالت دستی پره دمپر را کاملاً کنترل نمود شرکت پخش نیرو سپهر مهار با استفاده از یک دسته باکالیت و یک فنر خورشیدی در زیر باکالیت این امکان را فراهم نموده تا در زمانی که دمپر هوابر به صورت افقی نصب می گردد بتوان مقدار بازشو پره را کنترل نمود. از جمله مزایای استفاده از دریچه بازدید کناف پلاستیکی می توان به وزن سبکِ آن اشاره نمود،این خصوصیت باعث می شود که در جاهایی مثل سقف ها یا سقف های کاذب که دریچه بازدید کناف باید در سقف نصب شود، امکانِ خطر یا افتادنِ دریچه بازدید کناف به حداقل برسد. ابعاد درب دریچه بازدید کناف متناسب با ابعادِ داخلیِ قابِ دریچه بازدید کناف ساخته و پس از آماده سازی،به قفل و لولا تجهیز می گردد.لازم به ذکر است اگر درب دریچه بازدید کناف وزنه ای باشد،نیازی به قفل یا لولا نیست و درب دریچه بازدید کناف بصورت وزنه ای روی قاب دریچه می نشیند.محل کاربردِ دریچه بازدید کناف وزنه ای صرفاً در سقفها می باشد،اما از دریچه بازید لولایی می توان هم در سقف و هم در دیوار استفاده نمود.  ​​​ !

اسپلیت دمپر پره ایرفویلی بدین صورت كه در بعضی از موارد که هوای تازه تزریقی به یک محیط وجود ندارد و فشار منفی ایجاد شده در اثر تخلیه و یا برگشت هوا، باید از طریق ورود هوا از محیط مجاور جبران شود استفاده از این دریچه ها روی درها ، پارتیشنها و یا دیوار های حائل بین دو محیط ، ارتباط میان دو فضا را بدون ایجاد دید مستقیم میان آنها ممکن می سازد. این صفحهها معمولاً از جنس فلزی ساخته شده و شبکههایی از بازوییها را دارند تا هوا به آرامی و بدون ایجاد جریان آبشاری وارد فضا شود. پره ها و یاتاقانهای به کار رفته در تجهیز از جنس ضد خوردگی و مناسب برای محیطهای صنعتی و Offshore می باشد. دمپرهای ضد دود یکی از تجهیزات اصلی در سیستم های تخلیه دود محسوب می شوند. تجهیزات ایمنی: فن فیلتر باکس ها ممکن است دارای تجهیزات ایمنی مختلفی باشند و قیمت آنها بر اساس تجهیزات ایمنی متفاوت است. حفظ عملکرد عادی محرک دمپر به طور مستقیم بر ایمنی و قابلیت اطمینان سیستم تهویه خودکار یا تنظیم آب تأثیر میگذارد. همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم، دریچه لوور دارای قابلیت نصب بر روی درب های یا پنجره ها و نیز کلاهک های چهارطرفه را دارا می باشد و بطور کلی عرض و پهنای این دریچه ها 3 الی 4 سانتی متر در نظر گرفته می شود که این اندازه به درخواست مشتری قابل تغییر می باشد.

ترمینال حجم متغیر فن دار سری

عرض فریم در این نوع دریچه بازدید کناف کاملا اختیاری و بصورتِ سفارشی و در عرض دلخواه ،برش و خم کاری و بصورت چهارچوبه ی قائم الزاویه مونتاژ می گردد.پس از برش و ساخت قاب یا فریمِ دریچه بازدید کناف از ورق آهنی(گالوانیزه یا روغنی)،نوبت به ساخت درب دریچه بازدید کناف می رسد. لازم به ذکر است اگر دریچه بازدید کناف در سقف باشد و مدلِ دریچه بازیدی نیز وزنه ای باشد دیگر نیازی به رعایتِ اهمیتِ طول و عرض نیست. در حقیقت نکته دیگر در مورد کاربردهای دریچه بازدید کناف این است که استحکام قاب باید به گونه ای باشد که محکم بوده و این استحکام فایر دمپر موتوری – شرکت تهویه سازه شار طولانی مدت باشد. مطلبِ دیگر اینکه، حتما باید از لولا و یراق آلاتِ مناسب برای درب دریچه بازدید کناف استفاده گردد. اگر در جلوی محلِ نصب دریچه بازدید کناف مانعی باشد که نتوان درب دریچه بازدید کناف را بازوبست نمود در زمانِ سایزینگ باید برای سازنده مشخص نمود که از دریچه بازدید کناف با دربِ کشویی استفاده گردد. دریچه بازدید کناف پلاستیکی با دوطرحِ درب بصورتِ دربِ کاملا پوشیده و درب گریل دار تولید و عرضه می گردد که این گریل ها باعث رسیدن هوا از بیرون به داخلِ محفظه ای که دریچه بازدید کناف برروی آن نصب می شود می گردد.

دمپر ضد انفجار اکتیو

اگر هوای بازگشتی بهوسیله کانال هوا تأمین شود، شکل دریچه زیر فن کویل ساده میباشد؛ اما زمانی که هوای بازگشتی به سمت فن کویل از طریق دریچه زیر فن کویل تأمین شود، شکل دریچه به صورت شیاردار خواهد بود. کیفیت رنگ و نیز کیفیت اجرای آن بر روی دریچه فن کویل از اهمیت فراوانی برخوردار است.این اهمیت تا جایی است که کارفرما یا خریدار بواسطه این موضوع می تواند به خریداری دائمی مبدل گردد.با اتملم مراحل رنگ آمیزیِ دریچه فن کویل و خارج نمودنِ آن از کوره نسبت به بسته بندی و کاور کردنِ آن با پوشش های پلاستیکیِ ضدضربه اقدام می گردد. این مرحله را قبل از عملیات رنگ آمیزی انجام می هیم تا هیچ گونه خراش و آسیب دیدگی ایجاد نشود . پس از تعبیه دربِ دریچه بازدید کناف و ساختار یافتنِ آن، نوبت به اجرای پوشش رنگ مناسب بر روی سطح دریچه بازدید کناف می رسد.این کار با روش رنگ کوره ای از جنسِ پودری استاتیک با انتخاب رنگِ دلخواه انجام می پذیرد و پس از پاشیدنِ پودر رنگ استاتیک ،دریچه بازدید کناف در داخل کوره قرار می گیرد و رنگِ آن بصورت کامل در درجه حرارتِ خاصی اصطلاحاً پخته می شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فیلتر باکس لطفا از صفحه ما بخواهید.