هت تریک هرتل باعث شد کوسه ها از شعله های آتش عبور کنند، 5-3 – CBS San Francisco


سن خوزه (AP) – توماس هرتل چهارمین هت تریک دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند و سان خوزه شارکز از رگبار سه گل در وقت دوم استفاده کرد تا سه شنبه شب کلگری فلیمز را 5-3 شکست دهد.

Flames، تیم پیشتاز در بخش اقیانوس آرام، در اوایل بازی دوم 3-1 پیش رفت، قبل از اینکه کوسه‌ها با گل‌های اریک کارلسون، لوگان کوتور و هرتل واکنش نشان دادند تا در افتتاحیه هفت بازی خانگی، سن خوزه، پیش بیفتند. طولانی ترین فصل

بیشتر بخوانید: کووید: تقاضای زیاد برای واکسن، تقویت کننده برای کارکنان در کلینیک سن متئو

هرتل گفت: “این بسیار بزرگ بود، زیرا وقتی از سفرهای طولانی برمی گردید، اولین بازی سخت ترین بازی است.” این میزبان بسیار مهم است و من فکر می‌کنم امشب اجرای فوق‌العاده‌ای است.»

هرتل برای اولین هت تریک خود از 22 ژانویه 2019 مقابل واشنگتن، آن را با یک تور خالی مهر و موم کرد. هرتل که روز یکشنبه با گلزنی از خشکسالی پنج بازی کنار رفت، در بازی اول نیز در بازی قدرتی گلزنی کرد.

کوتور گفت: “هر بازیکن در این لیگ فراز و نشیب هایی را پشت سر می گذارد و وقتی گرم می شود، بسیار خوب است.” “این برای تیم ما بسیار مهم است.”

آدین هیل 40 سیو برای کوسه ها انجام داد.

دیلون دوبه، جانی گاودرو و آدام روزیکا برای شعله‌ها گلزنی کردند، که دو بازی آخر یک سفر چهار بازی را که با دو برد آغاز شد، حذف کردند. دن ولادار 22 سیو انجام داد.

دریل ساتر مربی گفت: “من فکر می کنم دفاع ما احتمالاً شب بسیار سختی داشت.” “دروازه بان در ترافیک و با ریباند مشکل داشت… من می توانم بگویم که شش مدافع طوری بازی کردند که یک بازی نمایشگاهی بود. ناامید کننده.”

Ruzicka اولین گل خود را در اوایل نیمه دوم به ثمر رساند و قبل از اینکه کوسه ها در نیمه دوم این دوره شروع به بازی کنند، با ریباند خود کار کرد.

کارلسون مدت کوتاهی پس از بازگشت به یخ پس از تاخیر در پنالتی بازی، آن را شروع کرد و هفتمین گل خود را در فصل در یک استراحت از پاس کوتور به ثمر رساند.

سپس آن دو در بازی قدرتی ورق را برگرداندند، زمانی که کوتور ضربه نقطه کارلسون را برای گل تساوی منحرف کرد.

هرتل در یک ریباند از کنار دروازه در یک بازی قدرتی در فاصله 1:50 مانده به بازی دوم گلزنی کرد تا سن خوزه برای اولین بار پیش بیفتد.

شعله های آتش در سه بازی قدرت خالی شد.

بیشتر بخوانید: شرکتی که زمانی متعلق به ‘Pharma Bro’ Shkreli بود، 40 میلیون دلار برای حل و فصل شکایت در برابر قیمت پرداخت می کند.

گاودرو گفت: “ما در یک نقطه فرصت های زیادی داشتیم تا بازی را 4-1 کنیم.” ما این کار را نکردیم و به آنها اجازه دادیم که با هم باشند. فکر می‌کردم خوب بازی کردیم، 5 از 5، اما ما باید راهی پیدا کنیم تا توپ را به تور برسانیم.”

شروع سریع

Flames در اولین دوره به عنوان بهترین تیم NHL با تفاضل گل به اضافه 16 آمد و در مقابل شارکز اضافه شد.

پس از برنت برنز در منطقه بی طرف، دوبه پاس مرکزی را از میلان لوسیچ منحرف کرد و نتیجه بازی را 1:37 باز کرد.

بعد از اینکه هرتل درست در بازی قدرتی قرار گرفت، متیو تکاچوک در یک مبارزه پیک در پشت تور پیروز شد و گادرئو را با یک پاس بدون ظاهر در جلو پیدا کرد و نتیجه را 2-1 کرد.

این پاس منجر به امتیاز 300 تکاچوک در 375 امین بازی خود شد. او به آستون متیوز می‌پیوندد که تنها بازیکنی از کلاس درافت 2016 است که تا به امروز 300 امتیاز در NHL کسب کرده است.

LINE UP SHUFFLE

کوسه ها کوین لابانک را نیمکت نشین کردند که در 6 بازی اخیر این فصل هیچ امتیازی نداشته و در 19 بازی تنها دو قدرت برابر دارد. سن خوزه همچنین رودولف بالسرز را به دلیل آسیب دیدگی پایین تنه در یک ذخیره مصدوم قرار داد و گفت که او هفته به هفته است.

کوسه ها آلکسی ملنیچوک دروازه بان AHL را برای حمایت از هیل فراخواندند. جیمز ریمر چهارمین بازی متوالی خود را به دلیل بیماری غیرکووید-19 از دست داد.

بعدی

شعله های آتش: روز پنجشنبه میزبان کارولینای هاریکینز باشید.

کوسه ها: میزبان مینه سوتا وایلد در روز پنجشنبه.

اخبار بیشتر: شورای شهر اوکلند به پرسنل پلیس بیشتری رای داد

© کپی رایت 2021 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.