پسر و دختر در میان 2 زخمی تیراندازی در ویلمینگتون – سی بی اس لس آنجلس کشته شدند


لس آنجلس (Spicela) بعد از ظهر دوشنبه در تیراندازی در شهر ویلمینگتون، یک پسر 12 ساله کشته و دو نفر دیگر – از جمله یک دختر 9 ساله که در زمین بازی مدرسه بازی می کرد – زخمی شدند.

6 دسامبر 2021 (CBSLA)

این تصادف تقریباً در ساعت 4:45 بعد از ظهر در خیابان یوبانک و منطقه خیابان دنی شرقی، نزدیک مدرسه ابتدایی ویلمینگتون پارک رخ داد.

به گفته اداره پلیس لس آنجلس، یک زن و پسر 30 ساله در یک خودروی SUV در خیابان دنی نشسته بودند که چند مظنون به آنها کمین کردند و تیراندازی کردند.

پلیس گفت که هر دو به همراه دختری که در زمین بازی مدرسه مورد اصابت گلوله سرگردان قرار گرفتند، هدف گلوله قرار گرفتند.

آدریان گونزالس، کاپیتان پلیس لس آنجلس به خبرنگاران گفت: «حداقل دو نفر به آنها نزدیک شدند و تیراندازی کردند. ماشین پر از گلوله است، ما همچنان در حال پردازش صحنه هستیم.

زن مجروح با سرعت از محل دور شد و با 911 تماس گرفت. او توسط یک خدمه آتش نشانی لس آنجلس در خیابان یوبانک ملاقات کرد.

هر سه قربانی به بیمارستان منتقل شدند و پسر در آنجا جان باخت. زن تحت عمل جراحی قرار گرفت.

در آخرین گزارش صبح روز سه‌شنبه، این زن و دختر در بیمارستان بستری هستند و حالشان مساعد است.

به گفته منطقه یکپارچه مدرسه لس آنجلس، دختر مبتلا در کلاس چهارم است. او در حال شرکت در برنامه بعد از مدرسه در زمین بازی بود که مجروح شد.

گونزالس گفت: “اطلاعاتی که من داشتم این بود که او در حیاط مدرسه بود و فقط داشت بازی می کرد، فقط کاری را انجام می داد که قرار است یک بچه 9 ساله انجام دهد، فقط بی گناه، آشکارا بی خبر، فقط یک قربانی.”

هیچ اطلاعات مشکوکی وجود ندارد.

انتظار می رفت مدرسه ابتدایی ویلمینگتون پارک روز سه شنبه باز باشد، اما با امنیت بیشتر.

لوئیس ریورا، مدیر مدرسه ویلمینگتون پارک، گفت: “مدرسه فردا صبح با تدابیر امنیتی اضافی در صورت لزوم باز خواهد بود.” همچنین پلیس بیشتری برای ایمنی در طول عصر در منطقه گشت زنی خواهد کرد. فرزند شما در مدرسه امن خواهد بود، که بزرگترین نگرانی من است. افکار ما امشب با قربانی و خانواده اش است.»

این تیراندازی با واکنش گسترده مردمی روبرو شد و والدین دانش‌آموزان مدرسه‌ای به محل حادثه رفتند تا ببینند آیا می‌توانند درباره قربانیان اطلاعات بیشتری کسب کنند.

جو بوسکینو، عضو شورای شهر لس آنجلس، که نماینده ویلمینگتون است، بیانیه‌ای در رابطه با این حادثه صادر کرد:

“امشب، جامعه ویلمینگتون در سوگ است، زیرا یک کودک در اثر گلوله ای سرگردان کشته شد و دیگری مجروح شد. باغ ها و زمین های بازی ما باید پناهگاه امنی برای خانواده ها باشد و امروز آنها هستند. [parents’] بدترین کابوس هیچ کس نباید قربانی خشونت شود، به ویژه کودکان. لس آنجلس باید به شهری مجهزتر برای محافظت از آسیب پذیرترین افراد و شهری مجهزتر برای پاسخگویی به کسانی که مرتکب چنین اعمال شنیع می شوند تبدیل شود.