یک رشته چراغ کریسمس چقدر به قبض برق شما اضافه می کند؟

فهرست مطالب


خانه کریسمس (گتی)

چه درخت کریسمس خود را در یک رشته چراغ بپیچید یا خانه خود را با نمایشگری شبیه به Griswold تزئین کنید، نوع نوری که انتخاب می کنید می تواند تأثیر زیادی بر قبض برق شما داشته باشد.

راه رفتن در راهرو چراغ های کریسمس می تواند طاقت فرسا باشد. ال ای دی یا رشته ای؟ مینی، C9، C7 یا چیز دیگری؟ اگر نمی توانید تصمیم بگیرید، تصمیم گیری در مورد هزینه اجرای هر رشته می تواند شما را متحیر کند.

اول، ریاضی. مصرف برق به ازای هر کیلووات ساعت شارژ می شود، در حالی که چراغ ها دارای یک وات تنظیم شده هستند. برای یافتن میزان مصرف برق یک رشته چراغ، این فرمول را دنبال کنید:

  1. وات را در ساعات روشن بودن روز ضرب کنید، سپس بر 1000 تقسیم کنید تا کیلووات ساعت یا کیلووات ساعت در روز پیدا کنید.
  2. کیلووات ساعت در روز را در هزینه مصرف برق (که در قبض برق شما موجود است) ضرب کنید تا هزینه روزانه را بیابید.
  3. هزینه روزانه را ضربدر چند روز روشن بودن چراغتان کنید.

آخرین داده های وزارت اطلاعات انرژی ایالات متحده نشان می دهد که میانگین قیمت ملی برق برای مشتریان در سپتامبر 2021 حدود 14 سنت در هر کیلووات ساعت بوده است. این نرخ بر اساس ایالت متفاوت است، به طوری که در آلاسکا، کالیفرنیا، هاوایی و نیوانگلند هزینه های بیشتری نسبت به کشورهای غرب میانه مشاهده می شود.

حالا مقایسه ها سه سبک مختلف از رشته های نور – مینی، C9 و C7 – در زیر با هم مقایسه شده اند، بر اساس اینکه لامپ ها LED یا رشته ای هستند. برای این مقایسه‌ها، تمام هزینه‌ها بر اساس شش ساعت استفاده در روز، طی 30 روز بود.

سیم سبز معمولی دارای رشته ای از 300 چراغ LED سفید کوچک با 21 وات است، در حالی که همان سبک لامپ های رشته ای 72 وات است. با استفاده از فرمول بالا با میانگین ملی 0.14 دلار در هر کیلووات ساعت و یک فصل نمایش شش روزه به مدت 30 روز، استفاده از یک رشته چراغ های LED کوچک حدود 52 سنت برای شما هزینه خواهد داشت. یک رشته با همان مقدار لامپ، اما مانند رشته ای، حدود 1.81 دلار قیمت دارد.

اگر به رشته ای از چراغ های LED 100 نوری C9 با 4.8 وات نگاه کنید، حدود 12 سنت برای شما هزینه دارد، در حالی که یک سیم 25 نوری از چراغ های رشته ای C9 در 175 وات حدود 4.41 دلار قیمت دارد. برای کابل LED 25 نوری C7 در 21 وات، هزینه شما حدود 52 سنت است، در حالی که لامپ رشته ای با 125 وات حدود 3.15 دلار هزینه دارد.

اگرچه رشته‌های نور ال‌ای‌دی معمولاً در فروشگاه هزینه بیشتری دارند – موارد ذکر شده در بالا از حدود 30 تا 76 دلار در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای که بین 9 تا 10 دلار متغیر هستند، قیمت دارند – رشته‌های رشته‌ای به مرور زمان بر قبض برق شما فشار بیشتری وارد می‌کنند.